העסק מתרחב? כבר אי אפשר לעמוד בריבוי המשימות ?
זה בדיוק הזמן לגדול ולחפש עובדים נוספים
איזה שאלות עליך לשאול את עצמך טרם יצאת למשימת חיפוש עובדים ומה הדרך הנכונה עבורך לאיתור אנשים מתאימים?
- האם המשרה היא זמנית?
- האם תסתפק בגיוס עובד בודד או אולי תזדקק למספר אנשים?
- עד כמה המשרה הספציפית מצריכה כישורים מקצועיים מיוחדים וניסיון?
- האם אתה ערוך לקבלה וסינון קורות חיים לצד ביצוע ראיונות עבודה ותהליך קליטת העובד?

ריכזנו עבורך 9 טיפים חשובים לחיפוש עובדים ממוקד
- פרסום – לוח דרושים , דרושים plus או ב'משרה חמה' , פרסום באפליקציות שלמשרות, לגיוס מהיר, ללא צורך בקו"ח. המשרה תיחשף לקהל במהירות וכך תקבל כמות נכבדה של קורות חיים.
- דיוור מפולח – פנייה עם הצעה אטרקטיבית לאנשים בעלי תפקידים ייחודיים ומבוקשים אשר על פי רוב נמצאים במחסור של הון אנושי.
- דרושים Match -זהו שירות שניתן על ידי מומחי גיוס ומיון העורכים אבחון ראשוני וראיון טלפוני מעמיק. שירות זה חוסך לך זמן ומשאיר אותך בתמונה.
- 4.אפשרות לערוך משרה במהלך תקופת הפרסום – המשרה נמצאת באתר לחודש ימים, במהלך החודש תוכל לערוך את המשרה ככל שתרצה, ללא עלות נוספת.
- סינון ראשוני של קו"ח – כבר באימייל קבלת קו"ח תקבל מס' פרטים רלוונטיים אודות מחפש העבודה (למשל, התפקיד האחרון שלו). דבר זה מאפשר לך לבצע סינון ראשוני.
- אופציה זו מייעלת מאוד את תהליך גיוס העובדים.
- האימייל של המעסיק אינו נחשף – האימייל שלך לא מתפרסם באתר ובכך לא נחשף להצפת מיילים שאינם רלוונטיים ,אפשרות של ספאם והתקפות של האקרים.
- צפייה בסטטיסטיקות– תקבל ממשק ניהול ידידותי ופשוט לצפייה בסטטיסטיקות למשל: כמה פעמים צפו במשרה, כמה פעמים הקליקו עליה, כמה קו"ח נשלחו ועוד.
8.פרסום משרה ללא חשיפת שם המעסיק – הפרסום יכול להיות "חסוי". כשאין לך עניין שגורמים שונים יידעו שאתה בעיצומו של תהליך גיוס.
- פרסום מודעת דרושים באופן הבא:
משרה רגילה – משרה למשך חודש ימים ,למעסיק יש אפשרות לערוך ולשנות את פרטי המשרה ללא הגבלה.
משרה מועדפת – אותם התנאים כמו במשרה הרגילה ובנוסף משרה זו תודגש בצבע צהוב תופיע בתוצאות הראשונות של העמוד ותזכה לחשיפה גדולה יותר במהלך הפרסום.
מנוי – מי שזקוק לפרסום של מספר משרות יכול לעשות מנוי חודשי. ככל שמספר המשרות גדול יותר המחיר היחסי של כל משרה פוחת. המשרה במנוי ניתנת לעריכה במהלך חודש הפרסום שלה.
מיתוג – כדאי שהמועמדים יעדיפו אותך על פני מעסיק אחר , לכן ממומלץ להשתמש בבאנרים קופצים
פרסום לוגו החברה במבחר מיקומים אטרקטיביים ברחבי האתר
כדאי לפרסם בעמוד פייסבוק של אתרי דרושים ,בשל העדפה של מועמדים לחפש את המשרה הבאה ברשתות החברתיות.
אחלה דרכים לחפש עובדים
מסכימה באמת יפה מאוד מפורט בצורה טובה