עזבת מקום עבודה אחרי תקופה ממושכת? רוצה להישאר בתחום או לעבור
לתחום חדש?
שימו לב – מה שאתם שכותבים בקורות חיים, יכול לקרב או להרחיק אתכם
מהמשרה הרצויה
לכתיבת קורות חיים יש משמעות מכרעת, זהו השלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך חיפוש עבודה,
קורות חיים כתובים נכון ומקצועי יקבלו תשומת לב ולא ידופדפו הלאה לתחתית הרשימה.
ישנן חברות שונות אשר זו התמחותן והן יכולות להכין עבורכם קובץ קורות חיים מרשים, מקצועי,
מהירו חינמי .
כל מה שתצטרכו זה להזין פרטים אישיים, תכונות אופי, ניסיון תעסוקתי, השכלה ופרטים נוספים.
התהליך הוא תהליך קצר ופשוט, המערכת תייצר בעצמה קובץ קורות חיים מרשים אשר יעזור ויגדיל
את הסיכוי שלך למצוא עבודה

על מה לשים דגש כשכותבים קורות חיים?
- רשמו בראש הקובץ "נא לשמור על דיסקרטיות" בפונט בגודל 10, בבולד
- צריך לוודא שפרטי ההתקשרות שהזנתם הינם נכונים ולכן יש לעבור עליהם יותר מפעם אחת.
- פרטים אלו יופיעו תמיד בראש הקובץ מצד ימין , וישמשו את המעסיקים ליצירת עמכם קשר
- חשוב לציין ש 'מצב משפחתי', 'שנת לידה' ו'מספר ילדים' אינם שדות חובה עבור הכנת קורות חיים
- עדיף לא לציין את שם החברה הנוכחית שאתם עובדים בה אלא רק את תחום העיסוק, תלוי בכם מאוד אינדיבידואלי.
רצוי שסדר שהפרטים יופיעו באופן הבא:
- פרטים מלאים אישיים.
- תמצית המתארת אתכם.
- ניסיון תעסוקתי לפי שנים.
- השכלה, לציין מה למדתם ואיזה תעודה יש לכם.
- שירות צבאי מפורט ובאיזה דרגה השתחררתם.
- שליטה בשפות, רק אם יש שליטה טובה מאוד.
- יישומי מחשב, באיזה תוכנות מחשב אתם שולטים.
תמיד לציין בחלק העליון של המסמך את התחומים שאתם שולטים בהם, בתחתית המסמךציינו את התחומים שפחות רלוונטיים למשרה, גם אם עבדתם בתחום זה תקופה ממושכת.
לדוגמה: אם התפקיד דורש שליטה בצרפתית ואתם דוברים את השפה כי חייתם בפריז חמש שנים
– "הקפיצו" את קטגוריות "השפות" לראש העמוד ובצורה בולטת.
מכאן שהסדר הכרונולוגי של המסמך הוא לא בבחינת "ייהרג ובל יעבור", תוכלו לשנות בהתאם לצרכים שלכם.
יש להכניס ולפרט רק תוכן שמראה למגייס שאתם הנכונים לתפקיד ועונים על דרישות המשרה,
התוכן חייב להיות רלוונטי ו"כל המוסיף גורע"
מידע שלא קשור למשרה או לא יכול לקדם אותנו הוא מידע לא רלוונטי.
לסיום, נתייחס יותרלתמצית , התמצית "כשמה כן היא", אמורה להיות קצרה ועניינית , המטרה שלה היא לספק למעסיק מידע, מי אתם ומה היתרון שלכם ביחס למשרה.התמצית מהווה "פרומו" ולכן יש למקם אותה בחלק העליון של העמוד.
אורכה של התמצית הוא לא יותר מ- 3-4 שורות והיא אמורה לסכם את הניסיון שלכם ואזכור תכונות
אופי ביחס לדרישות המשרה, יש לרשום אותה כפסקה נפרדת עם רווחים.
וואו כתבה ממש טובה שמסבירה את הכל מהכל שלב אחר שלב את זה עוד לא ראיתי תודה רבה רבה עזרתם לי המון בכתבה של הקורות חיים
כתבה ממש מעולה גם לי זה עזר מאוד איזה כייף שיש כתבות כאלה